siunjata

Pozwalanie by myśli odpłynęły i obserwowanie tego, co pozostaje, gdy już odeszły, jest jednym ze sposobów doświadczania siunjaty. „W zasadzie jest to istota praktyki uważności (mindfulness)”. „Wciąż powracasz do bezpośredniości doświadczania, a potem, gdy myśli znowu zaczynają napływać – myśli takie jak: zły, dobry, powinien, nie powinien, mnie, idiota, tobie, idiota – pozwalasz tym myślom, by minęły i znowu wracasz do bezpośredniości doświadczania”. Kiedy doświadczamy siunjatę w ten sposób, odkrywamy otwarty, bezkresny wymiar bycia.

Andrea Miller o Pemie Chödrön we wstępie do marcowego (2014) numeru Shambala Sun
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s